Özellikle sosyal medyanın markalar tarafından yaygın olarak kullanılmaya başlandığı son yıllarda, blog kullanımın önemi göz ardı ediliyor. Ülkemizde kaliteli içerikler sunarak blog hazırlayan markaların sayısı da epey az. Peki blog yayınlamak hala işe yarıyor mu? Blog yayınlamanın önemini anlıyor muyuz? Bu yazıda size, neden markanıza bir blog açmanız ve kaliteli içerikler paylaşmanız gerektiği ile ilgili sebepler sıralayacağız:

1-Takipçilerinizin güvenini kazanın!

Peki, sitenize uzaktan erişen bir kişinin size güvenmesi için ne yapmanız gerekir? Bunun için en etkili yöntemlerden biri, ürün ve hizmetiniz hakkında bilgi, deneyim ve tecrübelerinizi paylaştığınız, insanlara yol gösterip, öneri sunduğunuz bir blog açmaktır. Kaliteli ve özgün içerikler paylaşmak, markaya ve siteleye olan güveni artırmaktadır. İnsanları; son satın anında değil de, araştırma ve bilgi edinme anında karşılayarak fikrlerinin olgunlaşmasında katkı sunarsınız. Bu sayede, markanıza karşı bir güven oluşacak ve satın alma anında masanın üzerindeki seçeneklerden biri olacaksınız. Tecrübe ve deneyimlerinizi uzaktaki kişilere aktarmanın en sağlıklı yollarından biri de blog yayınlamaktır.

GÖZAT!  Blog Yönetiminde Altın Öğütler!

2-Arama Motorlarında Daha Fazla Görünür Olun!

Doğru, kaliteli ve özgün içerikleri, doğru anahtar kelime ve etiketler içerecek şekilde düzenli şekilde blogunuzda yayınlamak, arama motorlarından daha fazla organik trafik çekmenizi sağlayacaktır. Ürün ve hizmetleriniz ile yakından ilgili konularda bilgi ve öneri içeren metinler arama motorlarında kolaylıkla indekslenerek, ürün/hizmetinizle ilgili farklı aramalar yapan kişilere ulaşmanızı sağlayacaktır. Ürünüz ile ilgili klasik satın alma anahtar kelimelerinin çok ötesinde, geniş bir kelime havuzuyla erişilebilir olacaksınız. Sitenizin SEO çalışmalarına oldukça faydalı olacak bir katkı sağlacaksınız. Belki çok kısa vadede değil ama uzun vadede blogunuz sitenizin trafiğinin artmasına yardımcı olacaktır. Sabırlı olmalı ve düzenli bir şekilde bilgilerinizi paylaşmalısınız. Sadece işinize odaklanın yeter…

Benzersiz içeriklerin oldukça azaldığı, birçok blog ve sitede aynı içeriklerin paylaşıldığı bir ortamda, ürün ve hizmetlerinize yönelik, özgün, bilgilendirici ve yol gösterici içerikler paylaşmak sizi uzun vadede rakiplerinize oranla oldukça farklılaştıracaktır. Yüzlerce özgün içerikten oluşan bir blog uzun vadede size kalıcı bir organik trafik sağlayarak sitenize benzeriz bir kaynak olacaktır. Yapmanız gereken şey, işinize ve tecrübelerinize odaklanarak insanlara markanızın ne kadar güvenilir olduğunu göstermek…

GÖZAT!  E Ticarette Onu Bilmiyorsanız İşiniz Çok Zor!

 

Paylaş