YouTube, en son özellik güncellemesi kapsamında, Shorts için yeni ölçümler ve YouTube Studio’da yüklenme biçimine göre demografik veriler ekliyor.

İlk olarak, Shorts ölçümleri için – YouTube, Shorts içeriği için YouTube Studio görüntüsünde yeni “Beslemede gösterildi” ve “Görüntülenen ve kaydırılan arasındaki fark” verileri ekliyor.

Yeni ölçümler, izleyicilerin Shorts içeriğinizi nasıl bulduklarına ve akışta nasıl tepki verdiklerine dair daha fazla bilgi sağlayacak. Şimdiye kadar, yaratıcılar Shorts için etkileşim oranlarını görebiliyorlardı, ancak gerçek etkileşimleri göremiyorlardı ve bu yeni bilgiler Shorts kliplerinizin izleyicileri nasıl yakaladığı veya yakalayamadığı konusunda daha fazla anlayış sağlayacak.

Yeni ölçümler, gelişmiş analizlerde Studio Web ve Studio Mobile’da, ayrıca içerik düzeyi istatistiklerinde tüm shorts yaratıcılarına sunulacak.

YouTube ayrıca, video formatına göre izleyici demografilerini görüntülemek için yeni filtreler ekliyor.

“Önceden, YouTube Analizleri’nde izleyici demografikleri biçime göre filtrelenemiyordu. Yaratıcılardan, izleyicilerinin biçime göre değişebileceği için kitlelerini anlamanın çok zor olduğunu duyduk. Bu lansmanla, izleyici sekmesinde demografiyi filtrelemek için çipler sunuyoruz. Amaç, yaratıcıların içerik stratejilerini optimize etmelerine yardımcı olmaktır.”

GÖZAT!  Oyun Oynayarak Kazanılan 4,5 milyonluk Ev!

Yukarıdaki görüntüde gördüğünüz gibi, artık her demografik görüntü listesini içerik türüne göre filtreleyebileceksiniz, böylece Shorts’larınızın normal video yüklemelerinize kıyasla kimlere ulaştığını daha iyi anlayabilirsiniz.

Paylaş