Zoom, Zoom Sanal Temsilcisi’nin piyasaya sürülmesiyle konuşma tabanlı yapay zeka alanına giriyor.

Sohbet botu çözümü, hızlı ve yüksek derecede kişiselleştirilmiş yanıtlar sunarak işletmelerin müşterilerine ve çalışanlarına nasıl yardımcı olduğunu iyileştirmeyi hedeflemektedir.

“Her konuştuğum lider, CX teknolojisinden üstün omnichannel çözümler ve geliştirilmiş bir karlılık elde etmek istiyor” dedi Zoom’un Dijital Müşteri Deneyimi Başkanı Mahesh Ram.

“Sadece birkaç hafta sonra kendi kendine hizmet etme etkileşimlerinizin %50 veya daha fazlasında hızlı, doğru çözümler sunabildiğinizi hayal edin.”

Zoom Sanal Temsilcisi, web ve mobil platformlarda çalışır ve müşterilerin veya çalışanların ne sorduğunu doğru bir şekilde yorumlamak için özel AI ve makine öğrenme teknolojisine dayanır.

Forrester’ın Baş Endüstri Analisti Max Ball şöyle yorum yaptı: “Konuşma tabanlı uygulamalar için sunulan araçlar ve yaklaşımlar hala gelişmeye devam ediyor ve markaların müşterilerine gerçek değer sağlayan maliyet etkinliği yüksek kendi kendine hizmet çözümleri sunmalarını daha da kolaylaştırıyor. Böylece, hizmet maliyetleri önemli ölçüde azaltılıyor.”

Zoom’un sohbet botu çözümü, kapsamlı bir kodlama gerektirmez ve çeşitli CRM, sohbet ve iletişim merkezi platformlarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olduğunu iddia ediyor. Tabii ki, Zoom, Zoom İletişim Merkezi çözümünün bir parçası olarak kullanıldığında “parlak” olduğunu söylüyor.

GÖZAT!  Yapay Zeka Arama Motorlarında Reklamcılığı Nasıl Etkileyecek?

Sohbet botu, bir işletmenin bilgi tabanlarından ve SSS’lerinden bilgi toplayarak hızlı yanıtlar sunar.

Dahili analizler, bilgi tabanlarının eksik olduğu yerleri vurgulayarak ileriye dönük deneyimi iyileştirmek için güncellenmelerini sağlar.

Paylaş