2013 yılında kurulan Vipme, mobil uygulama olarak indirilerek, indirim kampanyalarını takip etmenizi sağlıyor. Uygulama, geçtiğimiz aylarda yenilenmeye gitti ve kişisel indirim rehberi olarak tasarlandı. Vipme, 70 bin üyeyi geride bırakırken, günlük ortalama 800 yeni üye kazanmaya başladı. Sene başında yatırım alan Vipme, pazarlamaya ağırlık veriyor.

Vipme, Gökhan Örün ve Emre Ulusoy’un ortak girişimleri sonucunda ortaya çıktı. Gökhan Örün, mobil uygulama yazılımları geliştirirken, Emre Ulusoy da Satış-Pazarlama Müdürlüğü ve Dijital Ürün Yönetimi alanlarında görev aldı. Girişim şimdiye kadar iki kez yatırım aldı.

Vipme, kullanıcılarına zaman ve doğru indirim bildirimleri hakkında bilgi veriyor. Şimdiye kadar, 200 den fazla marka uygulamadan faydalandı. 10 binden fazla kampanya kullanıcılara duyuruldu.

Uygulama, içeriklerini ise mobil dergi aracılığıyla yayınlıyor. Derginin içeriği, kullanıcıların yaş, cinsiyet ve ilgi alanlarına göre belirleniyor.

Vipme, kampanyalarını duyurmak isteyen markalar tarafından oldukça tercih ediliyor. Uygulama, markalar için hazırladığı teklifleri, Campaign Engine, Vipme Advertorial ve Campaign Analysis olmak üzere 3’e ayırmış. Campaign Engine, yoğunlukla kullanıcıların ilgi alanlarına göre indirim bildirimleri gönderiyor. Vipme Advertorial, sadece dergi bölümünde gösteriliyor. Campaign analysis ise, markalara, detaylı bir raporlama sunuyor.

GÖZAT!  CombatGent, Erkek Giyimine Yeni Bir Soluk Getiriyor

Vipme, rakibi olarak gösterilen Hopi den farklı olarak puan sistemini kullanmıyor. Girişim, SMS kampanyalarını hedefliyor.

Vipme, ilk amacının kullanıcı oranını büyütmek olduğunu söylerken, uygulama içinden ürün tavsiyesi ve satın alınmasına yönelik yenilikler planladıklarını da açıkladı.

Vipme, İOS, Android telefonlar ve Apple Watch’tan kullanılıyor.

Paylaş