Modacruz.com, ikinci el ürünlerin satışa sunulduğu moda odaklı bir girişim olarak karşımıza çıktı. Site geçtiğimiz yıl 2,5 milyon dolar değerinde yatırım aldı ve kullanıcı sayısını 1 milyona taşıdı.
Modacruz’da, kadınlar kullanmadığı aksesuar ve kıyafetleri satışa çıkıyor. Son zamanlar da site de ünlüler de kendi gardroplarını oluşturmaya başlamıştı. Site bu saye de adını daha geniş kitlelere duyurdu.
Modacruz, 2016 yılının ilk çeyreğinde, bir önceki döneme göre cirosunda yüzde 500 oranında büyüme sağlamıştı. Şirketten gelen son bilgiler Ekim ayında geçen yıla oranda yüzde 200 büyüme sağlandığı yönünde.
Kullanıcıların sepet tutarı ortalama 150 TL civarı olurken, üyeler yılda 12 kez siteden alışveriş yapıyor.
Ünlü markaları yüzde 90 oranında indirimle satışa sunan site, kullanıcılarına 50 milyon TL tasarruf ettirdiğini açıklamıştı. Rakam bu yılın ilk 3 çeyreğinde 90 milyon TL’ye kadar ulaştı.
Forum özelliğini de bünyesine dahil eden site, kullanıcılar arasında ki etkileşimi de bu şekilde sağlıyor. Özelliğin ardından ilk 5 günde 15 bin ziyaretçi siteye giriş yapmış. Girilen bölümde kullanıcıların paylaştığı moda önerileri de siteye olan ilgiyi arttırıyor. Önümüzde ki günlerde forum bölümü siteye entegre edilecek.