Uzun süredir karlılık konusunda sıkıntı çeken Twitter, yeni bir reklam modeli yaratmasına olanak tanıyacak bir içerik yayınına geçiyor. Twitter, haber, spor gibi konularda özel haber niteliği taşıyan içerikleri canlı yayın özelliğiyle 7/24 yayınlayacak.
Markaların ürettiği içeriklerin yer alacağı yeni uygulama ile Twitter’ın, artık bir canlı yayın servisine evrileceğini söyleyebiliriz. Bu yeni yayın türü ile yayıncılara, daha fazla kişiye erişme ve karlılığı yüksek yeni reklam alanları imkanı ortayaca çıkacak.
Son üç ayda aktif kullanıcı sayısı 9 milyon artan Twitter, kullanıcı artışındaki başarıyı karlılığına da taşımaya kararlı görünüyor.
Twitter canlı yayın uygulamasını ilk kullanacak marka ise, ünlü finans sitesi Bloomberg olacak.