Pegasus, düşük fiyata bilet almak isteyen müşterilerin en fazla tercih ettiği havayolu şirketi oldu ve dijital kanallardan en fazla satış gerçekleştirerek en üst sıraya geçti. Türkiye’de geçtiğimiz yıllardan itibaren mobil üzerinden rezervasyon yapanların oranında ciddi bir artış söz konusu oldu. Pegasus, 2015’in ilk yarısında dijital satışlarını yüzde 138 artırdı. Satışlarını yüzde 22,5’e yükselten şirket, mobil sitesinde yenileme yaptı.

Türkiye, mobil seyahat rezervasyonlarını kullanan ülkeler arasında 6’ıncı sırada bulunuyor. 2014 yılında ilk onda bile yer almayan Türkiye için bu oran ciddi bir boyuta ulaşmış görünüyor. Yüzde 25’e yükselen rezervasyonların yüzde 22’lik kısmı akıllı telefonlar üzerinden yapılıyor. Bu artış, havayolu şirketlerinin mobile yatırım yapmalarını sağladı.

Pegasus yenilediği mobil sitesiyle, akıllı telefonlarından yapılan rezervasyonların daha kolay ve hızlı yapılabilmesini hedefliyor. Özel kampanlayalar ve duyurularla, müşterilerini mobil kullanmaya teşvik etmeyi amaçlıyor.

GÖZAT!  Kodlama Dersleri MEB Müfredatında
Paylaş