Son dönemde Facebook’un yeni emojileriyle ilgili baya bir söylenti dolaşmış ve biz de bir çok kez bunları sosyalag.com.tr’ye taşımıştık. Başlarda konuşulan; Facebook’a bir “Unlike” butonunun geleceği şeklindeydi. Sıradan kullanıcılar için pek fark etmese de işletmeler için korkulu rüya olmaya başlayan “Unlike” butonu korkulduğu gibi gelmedi.

“Unlike” butonu gelseydi, markaların içerik editörlerinin veya ajansların halini bir düşünün… İçeriklerinizin beğeni sayısının yanında beğenilmemesi ile igili bir durumla baş etmek zorunda kalacaklardı.

emojileri istatsitik.

Neyse ki, Facebook bu işi tatlıya bağladı ve farklı emojilerini tanıttı. Tabi, bu farklı emojiler için de yönetici panelinde istatistikler vermeyi ihmal etmeyecek. Böylece, Facebook’tan takip edebildiğimiz yüzlerce metriğe yenileri de eklenmiş oluyor. Takipçilerin kendilerini ifade yöntemlerinin çeşitlenmesi, bize içerik performansları hakkında daha detaylı bilgi verecektir.

GÖZAT!  Facebook’tan Yeni Bir Özellik