Constant Contact, e-posta pazarlama girişimi olarak sektöre adım atmıştı. Son zamanlarda konuşulan iddia netlik kazandı ve Constant Contact, 1,1 milyar dolara Endurance International’a satıldı.

Constant Contact, e-posta pazarlamasının üzerine etkinlik yönetimi ekleyerek, ve sosyal medya entegrasyonu çözümleriyle büyümesini sürdürüyordu. Satış kararı ilk olarak Kasım 2015 de basına yansımıştı. SEC bildirisinin  yayınlanmasının ardından iddia kesinleşmiş oldu.

Constant Contact, 1995 yılında Roving Software adıyla kurulmuştu. NASDAQ’a kote bir şirket konumuna gelen Contact, 948 milyon dolar değerle işlem görüyordu. Satın almayı gerçekleştiren Endurance, bir web hosting şirketi. Endurance International’in hedefi, satın almayla birlikte dijital pazarlama alanında büyümesini sürdürmek.

E-posta, halen pazarlama alanında etkisini devam ettiriyor. Bu alanda, Godaddy, Madmini’yi satın almıştı.

GÖZAT!  Google'dan Öğrenciler İçin Büyük Adım