Branch Metrics, mobil uygulamaların büyümesi ve kullanıcılarına eksiksiz bir deneyim sunmak için attribution ve deep linking çözümler sunuyordu. Metrics, Nisan ayından itibaren Türkiye pazarında da faaliyet gösterecek. Şirket 2014 yılında, Alex Austin, Mada Seghete, Mike Molinet ve Dmitri Gaskin’in iş birliğiyle San Francisco’da kurulmuştu. Yıllık değerlemesi 500 milyon dolar.

Branch’i tercih eden mobil uygulama sayısı 30 binin üzerinde… Müşterileri arasında Tinder, Starbucks, Pinterest, Amazon ve Twitter gibi sektörün devleri bulunuyor. Şimdiye kadar 4 milyarın üzerinde üretine Branch link’lerine, 1000 adet yeni link eklenecek.

Aldığı yatırımlar sayesinde dünyaya açılmayı hedefleyen şirket, 60 milyon dolar değerindeki C yatırım turunu da tamamlamış bulunuyor. Ülkemizde de ofisi bulunan şirketin, Rusya, Singapur, Almanya, İngiltere ve Hindistan’da da ofisleri bulunuyor.

Metrics, Türkiye pazarına girişi henüz yeni olmasına rağmen, Modanisa, Trendyol, Hürriyet ve Dolap gibi önemli markaları bünyesine kazandırmış durumda. Türkiye yüzde 93 ‘lük akıllı telefon penetrasyonu ile firma için oldukça önemli bir pazar.

Branch Metris, Türkiye’ye girmesinin ardından internetteki girişim faaliyetlerinin mobilde büyümelerini ve kullanıcıların deneyimini zenginleştirmek için önemli girişimlerde bulunacağını da duyurdu.

GÖZAT!  Evernote İle Fil Hafızasına Sahip Olabilirsiniz!